Προσευχή του αδέσποτου σκύλου...

  





   Σε παρακαλώ θεέ μου στείλε μου κάποιον που να νοιάζεται κουράστηκα να τρέχω, βαρέθηκα την απελπισία Το κορμί μου είναι τσακισμένο απο τον πόνο Σε παρακαλώ θεέ μου προσεύχομαι καθώς τρέχω στη βροχή κάποιος να βρεθεί να με αγαπήσει και να μου δώσει ένα σπίτι ένα ζεστό κρεβάτι που να είναι δικό μου ο τελευταίος μου ιδιοκτήτης με παραμελούσε και με έδιωξε να γυρνάω στα σκουπίδια και να ζώ σαν αδέσποτο. αλλά τώρα θεέ μου...
 κουράστηκα και πεινάω και κρυώνω πολύ φοβάμαι ότι δεν θα προλάβω να γεράσω με κυνηγήσανε με ξύλα και με χτυπήσανε με πέτρες καθώς γύρναγα στους δρόμους ψάχνωντας τροφή Δεν είμαι κακός θεέ μου σε παρακαλώ βοήθησέ με γιατί έχω γίνει θύμα του Ανθρώπου! Είμαι γεμάτος σκουλήκια και ψύλους και το μόνο που επιθυμώ είναι ένα αφεντικό να ευχαριστήσω αν βρείς κάποιον για μένα θεέ μου θα προσπαθήσω να είμαι καλός Δεν θα το σκάω και θα κάνω ότι πρέπει Δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω μόνος μου γιατί είμαι τόσο αδύνατος και μόνος Κάθε βράδυ όταν κοιμάμαι στους θάμνους κλαίω γιατί φοβάμαι τόσο πολύ θεέ μου ότι θα πεθάνω! Κι έχω τόση αγάπη θεέ μου να δώσω που αξίζω να μου δώσουν μια ευκαιρία να ζήσω Σε παρακαλώ Θεέ μου σε παρακαλώ απάντησε στην προσευχή μου και στείλε μου κάποιον που θα νοιάζετε πραγματικά....



http://www.zoofilia.gr/pages.asp?thisEngine=showHomelessAdvice&code=2

1 σχόλιο:

  1. ΜΑΚΑΡΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ,ΛΕΞΕΙΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΝΟΗΜΑ,ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ,ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ,ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ,ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΗ,ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΕΣΑ Σ'ΕΝΑ ΖΩΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή